יום שני, 7 בינואר 2013

מתנות לאמא- לא צריך סיבה כדי לפנק את אמא


מתנות לאמא אינן צריכות להיות דווקא ביום האם. לא צריך סיבה מיוחדת לקנות מתנה לאמא שאוהבת את ילדיה ללא תנאים, מחבקת וחושבת על טובתם כל דקה. אבל, לעיתים כשאנחנו רוצים לקנות לה מתנה, אנחנו מגלים שהמשימה יכולה להיות קשה. בדרך כלל ששואלים כל אמא מה היא רוצה כמתנה לחג היא אומרת : "לא צריכה שום דבר", או "יש לי את כל מה שאני צריכה", "אני מעדיפה שתקנה לעצמך, לי לא חסר כלום" ועוד משפטים בסגנון. הפתרונות למתנות של פרחים, בושם, או ממתקים הם תמיד טובים, אבל זה נחמד לבוא ולהפתיע עם משהו בלתי צפוי ויצירתי.

איך לקנות מתנות לאמא שיש לה הכול...


  • כרטיס מתנה לחנות האהובה עליה או למסעדה. כרטיסי מתנה אולי נראים סתמיים, אבל הם מאפשרים הזדמנות לפרגן לאמא שלא תעשה זאת באופן עצמאי, מבלי לחשוב על המחיר.
  • שובר מתנה לטיפול יופי או ספא. תספורת חדשה, מניקור, פדיקור, עיסוי או טיפול ספא תמיד יתקבלו בברכה ויוציאו את אמא שלכם מן השגרה.
  • לחשוב על התחביבים של אמא שלכם. מתנות לאמא שהינה חובבת גינון, תפירה, מוסיקה או צילום, יכולות להקל עליכם בבחירת המתנה ולשמח מאוד את האם.
  • סלסלה יפה ובה מגוון פריטים מעניינים. לדוגמא: שילוב של קרם ידיים ריחני, ספר שהוא רב המכר האחרון שיצא לחנויות לקראת החג, קופסת עוגיות טעימות וצעיף משי יפה, יכולה להיות אחת המתנות לחג המושלמות ביותר שיש. 
  • אמהות בדרך כלל נהנות לבלות עם ילדיהם, ולא משנה באיזה גיל הם. לכו איתה לארוחת צהריים, לסרט, מוזיאון  או לטיול בפארק.
  • מתנה סנטימנטלית – מסגרת עם תמונה של הנכדים, תמונה שציירתם במו ידכם ומסגרתם, פסל שעיצבתם במו ידכם ועוד.

מתנות לאמא – מה אסור לשכוח

כאמור, אמהות אוהבות לתת מתנות לילדים שלהן ללא הפסק, וגם הילדים לא צריכים סיבה או הזדמנות מיוחדת כדי לשמח אם אמא שלהם. שתי הקניות החשובות ביותר אשר אסור לשכוח אותן לעולם הן מתנות לחג וכן מתנות לאמא ליומולדת.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה