יום רביעי, 18 בדצמבר 2013

מתנה ליום השנה

אתם עומדים לחגוג שנה לקשר הזוגי שלכם ואתם מתרגשים נורא. זה ברור כי השנה הראשונה ובמיוחד סיומה מסמל עבור הזוג את מיסוד הקשר ואת מידת הרצינות שלכם אחד כלפי השני. לחגיגות השנה יש משמעות עמוקה והזוגות נוטים לחגוג את היום הזה עם המון אהבה ומתוך שאיפה לפנק אחד את השני עם תשומת לב ומתנה שווה, ארוחה רומנטית והפתעה שתהפוך את היום למרגש. לפניכם כמה רעיונות מדליקים כיצד להפוך את יום השנה לבלתי נשכח.

פרחים כמובן

אין יום מתאים יותר למשלוח פרחים למקום העבדה מאשר יום השנה. תתחילו את היום של אהובת לבכם עם חיוך ענק של אושר אמיתי על השפתיים, הזמינו עבורה זר ורדים אדומות ושלחו אותה עם ברכה קטנה שתירשם בשפה המתאימה למעריץ סודי. קבלת זר פרחים בהפתעה בוודאות יגרום למצב רוח טוב למשך כל היום ויכין את הקרקע להפתעה שתיכנו עבורה בערב. אין אישה שלא אוהבת פרחים ואין אישה שלא תתרגש למראה זר ורדים אדומים שנרכש במיוחד עבורה על מנת להעניק לה את תשומת הלב הרומנטית. אל תוותרו על פרחים לרגל ציון השנה, כי מדובר על מתנה פשוטה שכיף מאוד להעניק.

בושם מיוחד

ריח מייצר תשוקה וגורם לנו להימשך לבן אדם. רכישת בושם מיוחד לאהובה שלכם כמו בושם אליאן למשל ומסירתו בתוך קופסת מתנה מהודרת ועטופה במיומנות, תספק לאהובה שלכם הנאה ואתם תיהנו מהניחוח שלו כל פעם מחדש. בושם אליאן הוא בושם מבית היוצר של טרי מוגלר בעל ניחוח אקזוטי מתקתק וקליל שרוב הנשים אוהבות. הוא גם מאוד מתאים לנשות ישראל בכל הגילאים. בנוסף לכך, יש לו לריח שלו את העדינות שהופכות אותו למתאים לכל שעות היום ולכל טעם וסגנון.

תכשיט מעוצב

היום שלה התחיל עם זר פרחים שהגיע הישר למקום העבודה שלה, המשיך בקבלת קופסא יפה עם בושם אליאן ועכשיו הגיעה הזמן לתכנן עבורה ערב רומנטי בלתי נשכח. עוד לפני שאתם מחליטים לאיזו מסעדה מרשימה להזמין אותה כדי לחגוג את הערב הרומנטי עם מאכלים שמעוררים השראה ואהבה, רכשו עבורה תכשיט. זו לא חייבת להיות טבעת אירוסין, אך שרשרת עגילים או צמיד מיוחד יעשו את העבודה ויגרמו לבת הזוג שלכם אושר רב. אם חשוב לכם לעמוד בתקציב, תוכלו לפנות לחברות תכשיטים שמייצרות תכשיטי כסף מיוחדים או תכשיטים בעבודת יד שזולים משמעותית מתכשיטי הזהב, למשל - יעקובוב דיאמונד קוטור זה מקום טוב להתחיל בו!

תכשיטי יעקובוב דיאמונד קוטור

והכי חשוב - ערב רומנטי

אחרי שהמתנה המושלמת מוכנה הגיע הזמן להזמין מקום זוגי במסעדה רומנטית. מסעדות איטלקיות מאוד מומלצות לשם כך אבל אם אתם בעניין של בשר, אין שום בעיה לבחור גם במקום איכותי של בשר. כשאתם מזמינים מקום לזוג, ציינו שאתם מגיעים לחגוג אירוע חשוב ומובטח לכם קינוח בסיום הארוחה שיכול להיות שגם יהיה על חשבון הבית.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה