יום שישי, 28 במרץ 2014

הפתיעו במתנה מקורית ליולדת הטרייה

לידה הוא אירוע לא פשוט, אבל הוא בהחלט המאורע המשמח ביותר בחייהם של ההורים הטריים, המשפחה המורחבת וכל החברים והקרובים. אם בקרבכם מישהי ילדה זאת הזדמנות נהדרת עבורכם לקחת חלק בשמחה והדרך הטובה ביותר להביע את הכוונה שלכם.

קניית מתנה ליולדת הכי כדאי לעשות דרך הרשת, או לכל הפחות לדלות ממנה את כל המידע הנדרש לטובת הרכישה. ברשת אפשר לקבל תמונה של היצרנים השונים ושל המוצרים השונים שמצויים בשוק, כמו כן ניתן לקבל קנה מידה של עלויות ואף לעשות השוואת מחירים. כמובן שגם את הרכישה עצמה אפשר לעשות דרך הרשת באמצעות קניה בטוחה ואספקה עם משלוח שיחסוך לכם המון זמן ומאמץ.

ריכזנו לכם כמה רעיונות שיעזרו למצוא את המתנה המושלמת כך שהאם תהנה ואתם לא תצטרכו לשבור את הראש.

רעיונות מתוקים


  • זר מתוק- החלופה המושלמת לפרחים שנובלים ולא נותר מהם דבר לאחר כמה ימים, את אלה אפשר לפחות לאכול. זר מתוק מגיע מגוון של גדלים ועיצובים שונים והוא בהחלט מתנה מפנקת. בזר אפשר לשלב שוקולדים, עוגיות ועוד שפע של פינוקים והפתעות שונות. בנוסף ניתן לשזור בתוכו מוצרים קטנים לתינוק ולאם.
  • עוגת הפתעות- מארז מפנק בצורת עוגה שלתוכו ניתן להכניס מגוון של מוצרים שונים, כך למשל ישנן עוגות טיטולים או עוגות מוצרי טיפוח לאם. כמובן שניתן גם לשלב בין מוצרים שונים ולהכין מארז מושלם לאם ולתינוק.
  • שובר מתנה לחנות מיוחדת במינה- היום זה מאד מקובל להעניק שובר במתנה, מה שחוסך כאבי ראש בנסיון למצוא את המתנה המושלמת ומבטיח שלא תביאו מתנה שלא מתאימה, משום שהאם תוכל לבחור לעצמה את מה שהיא אוהבת ומה שהיא זקוקה לה. מה שכן חשוב לבחור הוא את החנות שבה אתם רוכשים את שובר המתנה. העדיפו לבחור חנויות מתוקות ומקוריות כך שהמבחר יהיה באמת מיוחד.
  • אל תשכחו לפנק את האם. ברוב המקרים אנחנו מחפשים מתנות פונקציונאליות שישרתו באופן יעיל את האם והתינוק, אבל זאת גם הזדמנות להעניק לאם מתנה לנפש כמו למשל ארוחה מפנקת במסעדה נחמדה, לילה זוגי בבית מלון או כל דבר אחר שאותו היא תוכל לעשות וגם תהנה ממנו. זיכרו שפיזית האם מוגבלת לשישה שבועות לאחר הלידה, כך שהתאימו לה פעילויות שהיא תוכל לבצע.

רק תגידו כן

היום אתם יכולים להנות משירות הרבה יותר נרחב מהמתנה עצמה. בחנויות מסויימות תוכלו להנות לא רק ממבחר עשיר של מתנות איכותיות לאם ולתינוק, אלא אתם תוכלו גם להנות משירות של משלוח המתנה עד לביתה ואפילו עד לבית החולים שבו ילדה האם הטרייה. בנוסף תוכלו להנות משירות של אריזה מיוחדת. כמובן שלאריזה יש משקל חשוב במתנה עצמה, במיוחד אם מדובר על אריזה מושקעת ומפנקת. ללא ספק תוספת ערך למתנה כולה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה