יום שלישי, 28 בינואר 2014

מתנות מקוריות - לפנק את האישה ברכב חדש

לפנק את האישה זה ללא ספק מהלך חכם, נעים ומרגש, אד הדברים המהנים ביותר שגבר יכול לעשות. ללכת שבי אחרי חיוך של אושר שאתם עודדתם אצל האישה שאתם אוהבים יכול להאיר את היום, לשנות את האווירה ולהכניס המון אנרגיה לחיים. השאלה העולה היא איך מייצרים את החיוך הגדול ביותר, ובעצם מפנקים בצורה הטובה ביותר את האהובה שלכם.

אחד המהלכים החזקים ביותר הוא ללא ספק עם רכב חדש, מהלך שיזכה אתכם בהרבה מאוד נקודות. רכב עונה על צרכים רבים, מסטאטוס ויוקרה, דרך נוחות בחיים, איכות החיים ונגישות פרקטית. היכולת לתת מתנה שהיא גם מעשית ושימושית, גם יפה ואלגנטית, וגם יוקרתית ונחשבת, לא מגיעה בכל יום, ובאמת שקשה למצוא עוד מתנה שעושה את כל אלו ביחד.

מתנות מקוריות – נסו את זה בבית

עוד מתנה מקורית במיוחד היא שיפוץ בבית, או רהיט חדש ומיוחד. דוגמא קלאסית למתנה מקורית ומפנקת היא החלפת האמבטיה בג'קוזי מפנק ויוקרתי, או הצבת ג'קוזי בחצר הבית, מקורה עם תקרה שקופה, שאפשר לראות את הכוכבים.

עוד מתנה מפנקת במיוחד בשביל הבית היא שיפוץ חדר השינה, או הבית כולו, תוך מתן יד חופשית לאישה שלכם בעיצוב כולו. זה דורש גדלות ויכולת הכלה וקבלה, אבל ביקשתם פינוק מקורי, וקיבלתם.

מהלך נוסף, כפי שציינו למעלה, הוא רהיט חדש, ועדיף רהיט מפנק. אם יש לה פינת עבודה שהיא אוהבת, אפשר למצוא לה כיסא ארגונומי מחנות מעצבים, וכך לתת לה מתנה שהיא גם יפה, גם פרקטית וגם בריאה לה, ולאפשר לה ליהנות ממנה כל הזמן.

מתנות מקוריות בבילויים

טיסה לחו"ל זה תמיד מפתיע ומהנה, אבל לא ממש מקורי. הדרך להפוך את המסע לחו"ל למקורי יותר הוא על-ידי בחירת היעדים המיוחדים, יעדים שלא הייתם חושבים עליהם בקו המחשבה הרגיל שלכם. התייעצו עם סוכנת נסיעות, ומצאו יעד שונה ומיוחד, חקרו עליו, וזהו את המקומות הרומנטיים ביותר, וקחו אותה לשם.

אם אתם הרפתקנים, יציאה לשייט על ספינת תענוגות היא פינוק איכותי ומיוחד, שלא כולם זוכים לחוות. החוויה של השהות בלב ים, על ספינת ענק בה לא מרגישים את תנודת הגלים, מאפשרת לכולם ליהנות מהיופי של האופק האינסופי, ומהתענוגות על הסיפונים השונים.

עיסוי בשמנים ארומאטיים זה מפנק במיוחד, אבל שוב, לא כל-כך מקורי. עיסוי תאילנדי על ידי אשת מקצוע רצינית, אפילו בשילוב עם נסיעה לתאילנד, יכול להפוך את המתנה למפנקת ומקורית כאחד, ולתת לכם חוויה מבריאה, מחייה, נעימה ומשותפת, שכן אפשר לעבור גם עיסוי זוגי.

גם יציאה למסעדה היא פינוק לא מקורי, אך גם כאן אפשר להוסיף נופך מקורי, גם כאשר תטוסו לחו"ל אפילו לכמה שעות, כדי לאכול במסעדה מיוחדת (טיסה של שעה לקפריסין לדוגמא),וגם כשתגיעו למסעדה יוצאת דופן בישראל, עם אופי מיוחד ומאכלים מיוחדים, שונים ויוצאים מן הכלל.

מידע נוסף- הרכבים המדוברים ביותר בשנת 2014

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה